Рискософия, страхование, культура


Роль страхових агентів, страхових брокерів в забезпеченні, поліпшенні якості страхових послуг

В сучасних умовах ринок страхових послуг в Україні досі не є досконалим. Відсутність чіткої, систематизованої та ефективної діяльності посередників призводить до того, що споживачі можуть не мати повної картини про весь спектр...


Якість роботи актуарія, методолога, андерайтера, перестраховика як головний чинник в забезпеченні життєстійкості лайфового страховика.

Причиною дослідження нашої теми є те, що: зараз в нашій країні в більшій мірі починає набирати оберти таке явище як страхування, в тому числі і страхування життя, ми можемо побачити  це на графіку. Рис. 1 . Страхові премії на...


Особливості застосування системи менеджменту якості у факультативних, облігаторних, пропорційних та непропорційних договорах перестрахування

На відміну від страхових ринків, які захищені від західних конкурентів, на українському ринку перестрахування не діє ніяких протекціоністських обмежень. Саме тому перестрахувальні спілки України вимушені грати на одному полі...


Протидія страхового шахрайству в автострахуванні як складовий елемент управління якістю страховика.

Страхове шахрайство – давно актуальна для усіх країн світу проблема, яка все більшою мірою стосується і України. Сьогодні діє все більше шахраїв у сфері страхування. Дослідження проблеми боротьби страховиків від випадків...


Реінжинірінг бізнес-процесів компанії по страхуванню життя як стратегічний ресурс у поліпшенні якості страхових послуг

У сучасному ринковому просторі все більше вимог ставиться не стільки до ціни, скільки до якості страхової послуги. Кількість страховиків щороку збільшується, клієнти стають більш обізнаними у страхуванні, а отже, страхові...

« Предыдущие Записи

Поддержка Яндекс.Метрика © Страховой клуб КНЕУ